7 december och 3 veckor innan skolan slutar :)

Så sitter man här igen, är ett tag sen jag skrev något här, mest för jag har haft fullt upp och jag har även varit i
Gällivare, där det var fullt med snö och så fick jag träffa en massa fina tomtar också :D det var inte illa.
Här i Umeå så är det bara halt och isigt och ingen snö alls>_< får hålla tummarna att den snart kommer hit också.
Imorgon ska jag få träffa Anna och Tindra och Sara och Alva, var ett tag sen jag såg dem nu, då jag varit i Gällivare i ungefär 1 vecka, så det ska bli mysigt att få hålla i lilla Tindra, har bara hunnit träffa henne en gång än så länge :D
Så ska förbi mor och far imorgon och blir där ett litet tag, innan jag sen ska fortsätta med skolan.

Tänkte lägga in 3 bilder på lite skog och snö som jag tog när jag var i Gällivare :D


 

Ska nu gå och fixa en kopp kaffe och sen ska jag själv spela biljard med Daniel och Göran.

Men ni får ha det så bra, det kanske dyker upp några bilder här sen, om jag tar med kameran imorgon och fotar Tindra och Alva, men får se om jag orkar :P

Kram på er alla som läser och ha en fortsatt trevlig måndag kväll

/Lotus



Sara | 2009-12-07 @ 20:19:43

Haha, vi ha massa snö i Åkullsjön =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0