Coca cola, mat och skoluppgift

Hej alla :P

Så sitter man här ingen, har för en stund sen pratat med sötnosen i telefon, saknar han så förtvivlat mycket.
Sitter just nu och skriver på mitt tal till skolan och äter mat och dricker cola. Har inte ätit på ett tag nu och magen skrek efter mat:P så det är gott att få i sig något :P

Idag har det inte hänt så mycket, har städat lite här hemma, suttit med skolan och lyssnat på musik :P

Pratade även med min syrra i telefon idag, så imorgon hänger jag med henne på stan, så det blir en trevlig avslutning på skolan imorgon, vi ska titta på lite julklappar och klänningar :D

Men det jag ser fram emot mest är att Daniel kommer hem <3, så fredag kväll ska vi ta det lugnt och bara vara vi :D se på tv och ha det mysigt ihop :)

Jag har inte så mycket berätta, det är tomt här hemma, som tur har jag katterna, dock sover de dygnet runt, förrutom på kvällarna. Ska äta klart och fortsätta med skolan.

Daniel - 2006 - det börjar bli ett tag sen nu :P

Mvh
Lotus
Sara | 2009-12-18 @ 11:07:34

Fin bild på Daniel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0