Hejsan alla, idag är det tisdag ^^,

Så sitter man här än en gång och skriver, var ett tag sen jag skrev ett medelande sist.
Jag är ganska lat ibland, men försöker i alla fall skriva så fort det händer något spännande i mitt liv.
På fredag så är det min födelsedag :P fredag den 13.

Och idag fick jag träffa lilla Tindra, min lilla systers flicka och hon är hur söt som helst, fick hålla i henne ett bra tag och hon gjorde ganska mycket grimaser och det såg ganska roligt ut.

Lägger upp 4 bilder som jag tog hos Anna idag på henne, Mattias och Tindra och Även på mamma :) när hon håller i lilla Tindra.

 

 

 

 

Ha en fortsatt bra dag, för nu ska jag kolla lite på skolan innan jag tar resten av dagen blir ledig

/Lotus <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0