Tisdag kväll och jag ska snart lägga mig i sängen och titta på tv.

Ja då sitter man här igen, skulle egentligen skriva ett inlägg tidigare idag men glömde bort det helt och hållet.
Suttit med skolan som skulle göras nu i veckan och nu är jag helt ledig tills på måndag, då min nya kurs börjar :) men det kommer att bli roligt att få göra något annat en stund, nu är arbetssätt och lärande kursen slut och jag väntar mest på ett slutbetyg just nu ^^, Idag var jag även till apoteket och hämtade ut min medicin som verkar vara rätt så stark, men det känns skönt att det är gjort nu.

Jag lyssnar just nu på musik och väntar på att koka en kopp te och ta det lugnt resten av kvällen, för inte så länge sen kom Daniel hem från skolan, har verkligen saknat han idag ^^, men dagen har dock gått fort och jag känner mig rätt så slut, men som tur är förskyldningen påväg att gå över.

Jadu vad mer ska man säga, på torsdag drar jag iväg till min syrra och hennes kille i botsmark (åkullsjön) och blir där till på söndag, sen får jag se när jag åker hem på söndag. Så det kommer alltså inte komma något nytt inlägg förrän efter söndag ^^, då jag kommer ägna all tid åt att umgås med sara och Ante och ta kort på lilla söta Alva och så kommer jag även ringa Daniel och berätta hur mycket jag saknar han och älskar.

Sen på fredag ska jag med Ante och Sara fara på någon middag i botsmark och det kommer och bli väldigt spännande.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och drömma och kanske titta på tv en stund innan vi somnar.

Men ha en fortsatt bra kväll :)




/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0