Fredag och snart helg ^^,

Då sitter man här igen, hann inte skriva så mycket igår, då sötnosen kom hem.
Jag håller på med sista skoluppgiften som ska in den här veckan och sen blir det att diska och städa
innan Göran och Emelie kommer hit. Så idag blir det pizza och biljard och att ta det lugnt, kommer sitta med skolan i helgen, då även Daniel ska sitta med skolan. Snart är det hans födelsedag också, men vi kommer inte fira den förrän 1 vecka efter han fyllt år ^^, Ja jag har egentligen inte så mycket mer att berätta, kommer förmodligen inte skriva något mer i bloggen idag, då jag kommer vara upptagen ungefär hela dagen med lite olika saker. Men jag lovar att lägga in höstbilder så fort jag kommit ut och så fort vädret börjar bli bättre, just nu regnar det för fullt och det sista man vill är att gå ut och frysa, jag sitter då hellre inne och städar.

Men kan lägga in en gammal höstbild i alla fall :)





Nu ska jag fortsätta med skolan för att sedan ta disken och städa och sen blir det förmodligen en dusch, men ni får ha en bra dag och hoppas ni får en rolig helg att se fram emot.

/Lotus
Sara | 2009-09-25 @ 11:02:59

Ingen Alva ännu

Kolla in på denna blogg å se min andra kille :P

http://bejlan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0