Onsdag och Snart kommer sötnosen hem <3

Ja då sitter man här igen och gör egentligen inte så mycket, suttit lite med skolan och sen pratat med mina stora syster på msn. Idag så kommer sötnosen hem och jag längtar :)
Och vilken dag som helst så blir jag moster, min syrras bebis skulle egentligen kommit igår, men det verkar dröja ett tag till innan hon kommer ut, och imorgon ska jag hänga med mamma och pappa och hälsa på Sara och Ante :) som jag inte har träffat på ett tag nu. Ja vad ska man annars säga.

Jag borde ta mig an disken, men det är så tråååkigt >_<

Aja jag är dålig på att skriva här på bloggen, men det är mest för jag inte har så mycket att skriva om.

Tänkte lägga in en bild som jag tagit :)



Ha en bra dag alla som råkar klicka sig in på min blogg

/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0