Snooker och en kopp té.

Hej och jag kan väl lika gärna säga godnatt på en gång :)
Spelar snooker med sötnosen och dricker té nu innan vi ska lägga os för kvällen och titta på tv.
Dagen har varit väldigt lugn och mysig, har inte gjort så mycket egentligen, läst och försökt förstå mig på
skoluppgiften som ska in den här veckan.

Idag så lagade jag otroligt god mat och ska laga den igen, blir ofta snabbmat här och ska försöka förbättra mig att laga mat själv ibland. Det är faktiskt ganska roligt att laga mat, förrutom disken som blir och som måste diskas efter man ätit.

Ja, jag har inte så mycket mer att skriva, ska tillbaka till snookerbordet och avgöra matchen mellan mig och Daniel ;)
Ne men det är skoj att spela, speciellt när man blir bättre och bättre, desto mer man tränar :)


Godnatt och ha en fortsatt trevlig kväll :)

/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0