Långfredag och ska titta på simpsons ^^.

Hej hopp alla :P

här sitter jag och skriver för fullt medan Daniel och Baileys tittar på :)
Idag har det varit en väldigt mysig och trevlig dag, först så fotade Daniel mig lite, som det kommer
komma en bild lite längre ner. Sen har vi spelat biljard med Göran som har varit väldigt trevlig det med och så for vi och åt Pizza, och som tur så var några ställen öppna. Just nu ska vi lägga oss och titta på simpsons, för imorgon så blir det städa, fota lite mer och så ska vi fara till megazone och spela biljard där en stund och sen blir det väl hit igen och fortsätta spela biljard här hemma.

Igår så for jag och Daniel äntligen och såg Alice i underlandet, 3D. Som var riktigt häftigt och filmen var väldigt söt och mystiskt, som tim burtons filmer alltid brukar vara :P en väldigt trevlig filmupplevelse i alla fall, så nu tror jag inte vi kommer gå på bio utan att se 3D.

Avslutar med 1 bild som Daniel tog på mig idag, som blev väldigt fin :)




/Lotus

Sara | 2010-04-03 @ 08:16:45

Vilken fin bild på dig, ska nog komma till dig så man kan få nån bra bild på Alva =) Kanske en bild på Du, jag & Alva. Så kan man skriva ut å he i en ram

Emma | 2010-04-03 @ 12:20:12

Jo den blev riktigt fin, ska lägga upp lite mer bilder här senare, Daniel fick några till riktigt fina bilder :P

vi får ta och göra det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0