Vilken mysig dag, vill bara ut och gå promenad ^^,

Hej hej :)

Så sitter man här igen, fast det är otroligt fint väder ute ^^, får se om jag kanske tar en promenad.
Ska försöka få med mig sötnosen också, för just nu så sover han och har igång tvn, där det är snooker just nu :P
Idag så var mor och far och hälsade på och drack kaffe och fikade, det var väldigt trevligt ^^, och spike blev lite förvirrad, han gick runt och jamade hela tiden, tror han börjar längta till stugan ^^, då han kan jaga möss :P

jag har inte så mycket mer att skriva, imorgon så ska jag till Anna och vara där en stund och på fredag så kanske jag ska träffa Sara och till helgen så ska jag följa med Daniel när han ska fota lite ^^, sen händer det inte så mycket.

Tänkte avsluta med en väldigt söt bild på Daniel och våran katt Baileys som ligger och sover för fullt i sängen :D


 

Ha en bra dag alla ni som råkar klicka sig in på min söta blogg.

/Lotus

Sara | 2010-04-21 @ 14:06:13

Så sött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0