Tisdag och jag saknar dig redan alldeles för mycket <3

Hej Hej :D

Så sitter man äntligen här och skriver för fullt, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Så det kommer förmodligen bara bli en massa svammel :P men ibland får man göra det. I söndags så åkte Sötnosen till Gällivare och blir där till början av september och det känns redan nu att det kommer bli tufft att vara ifrån varandra så länge, men det är bara att bita ihop och umgås med Anna, Sara eller Mor och Far om jag känner mig alldeles för ensam någon kväll.

Igår (måndag) så var jag med underbara Anna och Tindra och var på stan, jag köpte ett snyggt linne för 29 kr och så klippte jag mig, känner mig hur nöjd som helst, äntligen så försvann mina slitna toppar och frisören jag hade var hur bra som helst, nästa gång jag ska klippa mig, så blir det hos henne igen ^^, Sen på kvällen så var vi hos mor och far, sen när vi for hem så följde jag Anna hem så hon slapp gå själv och sen cyklade jag hem till mig. Det första jag gjorde var att städa Baileys låda, fylla på hennes matskål och vattenskål och sen blev det sängen med mitt sista Cola glas och så tittade jag på tv och somnade. Tänk att det redan har gått mer än ett dygn sen jag kramade om dig.

Idag händer det inte så mycket, ska plugga matte idag och städa här hemma, det ser för hemskt ut>_< ska även boka tvättstugan, så jag kan tvätta lite kläder. Annars händer det inte så mycket här hemma, ta det lugnt och bara låta dagen gå sin gång. Ikväll så blir det antingen att se på tv här hemma själv eller vara hos Anna och se Sleepy Hollow och dricka loka/ramlösa. Då jag ska undvika läsk tills Daniel kommer hem och se hur jag skulle klara mig utan det. För jag måste minska mitt läsk drickande. Jag tror det kommer gå bra, och godis äter jag inte så mycket av, så det kommer jag inte behöva minska på, om jag nu kommer köpa något godis under tiden Daniel är i Gällivare :P

Jag skulle gärna avsluta med några bilder, men det går icke, för datorn där jag har alla bilder är i Gällivare, men så fort jag får hem min Kamera och jag hunnit fota så ska jag lägga in bilder här ^^, men det är inte förrän om minst 3 veckor.

Saknar och Älskar dig söt, hoppas du har det bra och att fotandet går bra.

/Lotus <3
Daniel | 2010-08-25 @ 10:54:26

Hej Sötnos! Jag är hemma på en blixtvisit för att sortera lite bland bildmaterialet och passade såklart på att kika in på din blogg från datorn med uppkoppling :-)



Ganska roligt egentligen... Jag har alla kameror och datorn med alla bilder och du har datorn med uppkopplingen. Helsnurrigt :-)



Hoppas du har det jättebra! Saknar och tänker på dig mycket här uppe i ett ruskigt kylslaget Gällivare! Puss och kram!

Sara | 2010-08-26 @ 10:42:47

Jo Emma, vi får ta lite bilder med min kamera så får du låna våran dator å läga in på din blogg. Har vi tur så kanske de blir uppehåll nån dag =)

Emma | 2010-08-27 @ 09:20:49

Daniel: Jo det är ganska snurrigt, fast just nu ser jag mer fram emot att få hem dig, så jag kan ge dig en stor kram ^^,



hoppas du också har bra bra, dricker kaffe här och ska snart till vårdcentralen.



Sara: Det tycker jag absolut att vi kan göra ^^, vi får hitta någon dag som passar oss båda :P kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0