Lördagkväll med mys och dataspel :)

Jaha, det var ett tag sen jag skrev något här sist, men för att det inte egentligen har hänt så mycket på sista tiden. Nu är det lördag och jag och sötnosen ska snart spela dataspel och dricka läsk :) vi har Newton här för tillfället och då har det blivit många fina kort på han också ^^, då han är en väldigt fin fotokatt. Annars har det inte hänt så mycket, varit hos mor och far i veckan och fick träffa Tindra och Anna, och fick även hålla i lilla Nova som var jätteliten i jämförelse med Tindra ^^, Träffade även Bina igår och ska försöka att antingen fika på stan eller bjuda hem henne hit på en fika, det beror på när vi båda har tid över från skolan :) Har lite matte kvar att göra, då jag ska lämna in diagnoserna imorgon, och sen på måndag blir det matte igen.

Men nog pratat om det, nu är det lördag och vi ska bara lata så mycket vi kan just nu.

Här kommer i alla fall 3 bilder på Newton ^^, som jag blev nöjd med, eller två bilder, en av bilderna har jag gjort både i färg och svart/vit







Hoppas ni alla som läser får en bra helg och att ni får en fortsatt trevlig kväll.

/Lotus
Magnus | 2010-02-15 @ 08:22:23

Newton är en övergrymt söt kattrackare. :) Lycka till med matten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0