Så sitter man här ännu en gång :)

Hej alla igen, tänkte jag kunde skriva lite om hur min lördag förmodligen kommer att se ut idag ^^,
idag vaknade jag halv tio och kunde inte sova längre, så jag klev upp och fixade en varm och härlig kopp kaffe till mig själv och gav katterna tonfisk :D så de blev nöjda, förrutom baileys som bara åt lite gran av den, så idag har Spike fått väldigt mycket tonfisk, får hoppas han är nöjd nu resten av dagen.

Det snöar ute för fullt och det gjorde det igår också, det verkar som snön aldrig vill försvinna, för just nu längtar jag till våren är här, då det börjar bli varmare och solen kanske tittar fram bakom molnen mer ^^, för i år har vi haft en väldigt kall vinter, men det är mysigt att vi fått lite mer snö i år, så man undrar om vårat klimat verkligen börjar bli varmare, med tanke på hur vintern har varit över hela Sverige i år, för förra vintern hade vi mindre snö och nu i vinter har vi mer snö och det är mycket kallare. Men som tur är det mysigt när det snöar, speciellt när det är stora snö flingar som dinglar ner från himlen :) det är då inte kallt ute idag, som tur, det är -7 grader, så det överlever man.

Ikväll blir det nog att se melodifestivalen, men jag vet inte vart jag kommer att se den, ska ringa Anna efter 1 nån gång, då hon vaknat till liv. Så det beror på om hon och Mattias har tänkt att göra något speciellt eller inte, så jag får se helt enkelt, annars blir jag nog kvar här hemma och tittar här istället, kanske gå till ica om jag orkar och köpa läsk, för det har jag inte hemma, har inte druckit läsk på några dagar nu och det känns bra, måste försöka dricka mindre, men jag har även loka i kylen som också funkar lika bra ^^,

Just det, igår var jag och såg Jessica sjunga med sin klass och hon hade en otroligt fin låt och hon sjunger så otroligt vackert, som otur satt hon ganska lågt in på scenen, men det var roligt att fara dit. Det som var minus med det hela var att det var mycket folk och mycket alkohol, jag trivdes inte alls där och jag får hem innan det slutade, och när jag väl var hemma, så åt jag en semla och drack en kopp te, det är då mycket bättre än att dricka alkohol ute bland en massa människor. Sen var det några andra saker som också fick mig att känna mig lite utanför, men det är lugnt, det var som tur bra musik och väldigt många duktiga människor på scen.

Just nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan jag började skriva, kanske ta en kopp kaffe till eller en kopp te, får se vad jag är mest sugen på.

Och jag saknar Daniel, men just nu räknar jag dagar, idag så är det 1 vecka innan han kommer, men den här veckan som varit har gått jätte fort och det kommer nästa vecka också göra, så det känns bra det.

Ha det bra alla, och så avslutar jag med en väldigt gammal bild på mig och Daniel <3

8 April 2007 - Olympus 2100 UZ - Fotograf Emma Norberg

 

29 December 2006 - Olympus E1 - fotograf Anitha Letho

/Lotus
Sara | 2010-02-28 @ 09:14:12

Hej yster!

JO kan förstå de, själv så skanar man inte krogen. Skulle nog inte trivas så bra längre.

De är bra nog att sitta hemma å njuta av ett glas vin, drack ett jäkligt gott vin i går. Ja snart så får du träffa Daniel, de måste kännas skönt va? Ja du få ha en bra dag. Många kramar sara

Bina | 2010-03-01 @ 16:26:46

Får hoppas att tiden går fort så ses ni nog snart! Krogen har sina alla sidor men med rätt sällskap går det som en dans men en fika @ Waynes gör en aldrig besviken. Hör av dig sen så kan vi ta en kopp kaffe och bulle och bara prata bort en massa tid! ^^

Kramar Bina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0