Söndag och en massa plugg inför Historia A provet

Hej hej :)

Så sitter man här, ska om några minuter börja lösa inför provet som jag har imorgon.
Känns skönt att skolan snart är slut och att det snart är sommarlov till fullt, längtar super
mycket till stugan nu, vi åker förmodligen i slutet av veckan och men jag vet inte hur länge vi blir där, Daniel ska till tandläkaren den 28, men det kan bli att jag blir kvar i stugan medan han är i Umeå, men det beror på vädret :)

Egentligen har jag inte så mycket att skriva, känner mig inte så jättenervös inför imorgon, kommer bli
ett roligt prov att skriva ^^, och jag ska göra mitt bästa. Ska gå till Ica senare idag för att köpa något som
är lätt att ta med sig till provet ^^,

Tänkte i alla fall avsluta med 3 bilder från Gålsjö bruk, där jag var förra helgen med Daniel. Och det
var otroligt fint där och mysigt och jag fick några riktigt fina bilder där också.


Sen märker jag att jag är ganska dålig på att skriva inlägg och nu i Sommar, så kommer det förmodligen bli
ännu sämre, då man sällan kommer sitta framför datorn, men det kommer förmodlingen komma något inlägg då och då :)

/Lotus
Sara | 2010-06-18 @ 11:12:48

Fina bilder syrran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0