Måndag och en ny vecka att se fram emot.

Så sitter man framför datorn igen, tar det lugnt just nu och kommer förmodligen göra det resten av dagen också.
Är som en del vet i Gällivare för tillfället men imorgon åker jag hem till Umeå, och det ska bli ganska skönt ändå. Det är väldigt fint här men att sova två i en 80 säng är lite trångt, så saknar våran 140 säng, sen kan jag tänka mig att Spike och Baileys (våra två katter) kommer bli glada när vi kommer hem igen. Men jag hoppas de haft det bra och sovit tillsammans i sängen nu när vi varit borta. Det känns märkligt att jag snart varit här i en vecka. Sen får jag se om det blir att åka tåg hem eller om vi kör bil ner till Umeå. Jag gissar att vi kommer att bestämma det senare idag, för om det blir bil ner, så kommer vi åka ganska tidigt imorgon, så det kommer bli skönt :)

Sen när jag kommer hem så ska jag försöka ta en fika med Bina, så kommer höra av mig till henne så fort jag kommit igång hemma, men skolan och sånt. Och så ska jag försöka träffa Sara och Alva också, de skulle kanske till mor och far på onsdag, så kanske far dit, så kan jag ge henne haklappen som hon glömt hos mig, om jag kommer ihåg den. Daniel kommer ändå sitta med uppsatsen den dagen på Andreas, så kan lika gärna låta dem få hela lägenheten, om det nu blir så att Sara åker till Umeå på onsdag.

Idag händer det inte så mycket, Daniel ska sen ikväll till fjällnäs och fota mat, så får se om jag orkar följa med, men det får jag ta med Daniel sen, jag gissar att han sen kommer sitta med bilder hela kvällen, jag ska packa ihop allt ikväll, så vi inte glömmer något viktigt! Som tur så har vi inte med så mycket upp, lite kläder och sånna saker.

Sen när vi är i Umeå, så ska vi hämta datorn på preem och sen när vi har satt ihop den och fixat allt, så ska vi köpa Dragon age :D längtar redan hur mycket som helst. Det ser ut att vara hur roligt som helst, så det ser jag verkligen fram emot.

Och det som känns bäst är att det bara är 3 veckor kvar av matematiken, dock måste jag träna lite extra på det jag har svårt för, men det kommer nog gå bra, och efter det så blir det Historia A som jag ser fram emot.

Jag har egentligen inget mer att säga, ska lyssna på musik nu och vänta på att Daniel ska komma hem :)

Ni får ha en fortsatt trevlig måndag och en bra vecka :D

/Lotus
Sofia | 2010-03-08 @ 18:02:29

Ja, du måste prova! :) Supergott, jag lovar!

Det är kul med såna bloggar, man kan hitta allt möjligt gott. Kryddburken.se är bra om du vill ha matförslag!

Sofia | 2010-03-08 @ 21:23:21

Haha, nej disken är ju inte sådär jätte rolig.. Vi satte in diskmaskin när vi gjorde om vårat kök och det är det bästa jag har gjort! Helt underbart! Fast då blir det ju jobbigt att ställa in disken istället.. :P

Gillade du kryddburken?

Bögen från Dalarna | 2010-03-12 @ 13:33:39

Suuuuper!

Sara | 2010-03-25 @ 18:44:02

Snyggt syrran, gillade att bilderna rörde på sig & snön. Vi ser de snöar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0