Söndag och snart en ny vecka och en ny kurs.

Hej hej alla ni som råkar klicka sig in på min blogg, idag för min del blir det att plugga en massa inför nationella provet i matematik A, jag tror att det kommer gå bra, men jag måste fortfarande träna på några saker som jag har lite svårt med. Sen händer det inte så mycket idag, jag ska försöka ta det lugnt och ladda mina batterier till imorgon, för jag ska göra provet vid 9 tiden, så ska kliva upp vid 8, äta en macka och sånt och sen gå till stället där jag ska göra provet, kommer förmodligen sitta hela tiden, har 4 timmar på mig att göra provet, så ska verkligen inte göra det snabbt och sen få ig för att jag har stressat.

Sen efter jag gjort provet, så ska jag och Daniel fara på bio och se alice i underlandet, längtar tills dess. Man kan säga att det blir en belöning efter jag gjort provet. Och sen på tisdagen, så blir det som vanligt igen, då nästa kurs börjar, fast den ser jag fram emot, då jag ska läsa Historia A. Jag tror jag kan få ganska högt betyg där, speciellt då man får läsa om olika händelser som hänt.

Har lämnat in alla diagnoser nu, förrutom två som jag ska sitta med sen och försöka lösa, så det känns också bra. har ett fel på en diagnos, som jag inte riktigt fattar, kanske skickar ett mail till min lärare och kollar vad jag gör för fel med den frågan :P

Aja jag har inte så mycket mer att skriva, snart kommer Daniel och Niklas hem, och då ska jag fortsätta med att plugga, kommer inte plugga allt för mycket, för jag kan inte gå in i väggen idag, för då kommer jag vara helt slut imorgon.

Jag kommer då be om kaffe där borta och jag kanske köper med en yoghurt också.

I fredags var jag hos Anna och Mattias, och Sara var där med Alva, och det var trevligt, det slutade med att jag sov över till på lördagen. Jag ska försöka fara till Sara och Ante, så fort skolan är lite lugnare, tänkte fara nu till helgen, men kan inte då, för att jag ska lämna in ett ganska stort arbete och så ska jag, Daniel, Göran och kanske Emelie fara ut på utflyckt, beroende på vädret. Men jag ska försöka komma så fort jag kan i alla fall.

Men men, nu ska jag sluta svammla och börja göra ordning för mitt pluggande.

/Lotus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0