Fredag och helgen har precis börjat ^^,

Hej hej :)

så sitter man här ännu en gång, har nyss städat hela lägenheten, damsugat och vaskat och ska plocka bort
lite grejer som ligger framme och skräpar, har även duschat och ska snart bege mig till ica och köpa mjölk,saft och glass :) det är så sjukt varmt och speciellt inne, känns som man sitter i en bastu. Idag åkte Daniel till Gällivare, kommer sakna han sjukt mycket, men får hoppas att tiden går fort. Annars idag så kommer först Tina och Lina och hälsar på en stund och senare så kommer Bina hit för att äta och se på film. Dock vet jag inte vad jag ska göra resten av helgen, kanske mor och far på lördag, men har inte bestämt mig ännu. Det är ju kulturnatta på lördag, men jag har ingen att gå med>_< specillt nu när Daniel inte är här, jag kommer då försöka hitta på något på lördag i alla fall :)

ne nu ska jag till ica och handla, vi hörs. Avslutar med en bild på en spindel som jag tog igår med makrot.



/Lotus

Sara | 2010-05-24 @ 05:46:15

Jo hon har blivit så stor, våran lilla dam. Snygg bild syrran.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0