Ja ser det snöar, det är verkligen skillnad mellan Umeå och Gällivare.

Hej hej :)

Så sitter man här än en gång och har egentligen inte så mycket att skriva eller berätta.
Jag är fortfarande i Gällivare och väntar just nu på att Daniel ska komma hem på lunch, om han nu
kommer komma, men jag ska i alla fall vänta en liten stund till. Har skickat ett sms till han, så väntar just nu på att få svar. Här snöar det för fullt också, snacka om att det är skillnad mellan Umeå och Gällivare, i Umeå är det vår och all snö är borta och här är det hur mycket snö som helst kvar och Dundret är helt snötäckt, det var som jag sa till Daniel. Att det var som att åka tillbaka i tiden när man kom hit ^^,

När jag är tillbaka i Umeå, så ska jag ta en lång och mysig promenad med lilla syster Anna och lilla Tindra :) och Stina kommer säkert också hänga med, och såklart lilla Nova också.

Har nyss varit på en otroligt mysigt fik här i Gällivare och Daniel sitter och gör bilder, eller just nu är han i Telefon. Så jag tar chansen att skriva en liten extra rad i dagens inlägg, speciellt när det blev så kort. Imorgon blir det skola i 100%, har varit lite latt, så ska ta igen det imorgon ^^, Och till Sommaren längtar som hur mycket som helst till, då jag kan bada och bara njuta av värmen och förmodligen vara i Stavarsjö och såklart i Gällivare, sen får jag se om vi åker upp till fjäll i sommar och tältar, för det längtar jag mest till.


Ha det bra alla ni som läser min blogg och hoppas ni i Umeå har bättre väder än vad det är i Gällivare just nu :P.

/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0