Ny vecka och förskyld med hosta >_<

Hej hej, så sitter man här i Gällivare. Jag och Daniel kom hit igår med bil. Har nyss vaknat och druckit en kopp te med honung och Daniel han har farit till kommunen. Usch jag känner mig helt slut i hela kroppen, får se hur mycket skola jag orkar sitta med idag, men ska göra mitt bästa. Har huvudvärk, så försöker just nu få i mig lite vatten och det känns som jag håller på att få bihålleinflamation>_<.

I fredags så var jag hos Anna och Mattias, och det var väldigt trevligt där borta ^^, ska försöka hälsa på dem fler gånger.

Aja, ska försöka komma igång och försöka bli lite piggare.

Kram på er alla som klickar sig in på min blogg. /Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0