Äntligen är det vinter i Umeå också <3

Hej hej,

Så sitter man här igen, nyss kommit hem från stan och ska alldeles strax fixa en härlig och varm kopp kaffe.
Var på stan idag med Anna och Sara och det var väl okej, förutom att jag inte var på bästa humör idag, sov nästan inget inatt och haft och har huvudvärk och mår väldigt illa, känner mig bara så sjukt nere idag, börjar nästan gråta när jag till och med skriver om det här på bloggen, jag borde vara glad, snart fyller jag år och får umgås med helt underbara människor både på fredag och lördag, det kan ju inte bli bättre. Förutom att Daniel inte är här, ska faktiskt boka biljett redan nu, så jag har fixat det, vem vet. Tiden kanske går lite fortare då? för då har jag något som visar att jag snart kommer få träffa min sötnos om bara några dagar.

Imorgon är det tandläkaren klockan 11:00 på Umedalen, jag hoppas det inte snöar imorgon, då jag lagt ner min cykel i förrådet, då den var helt översnöad, fick nästan inte upp den heller. Hade glömt bort det, och fick sms idag från tandläkaren och jadu det är bara att fara, fast jag inte vill eller orkar ta mig till Umedalen.

Jag vet inte vad det är idag, det är bara en helt enkelt skit dag för mig, och den kommer nog inte bli bättre, kan inte tänka mig det i alla fall. Jag hoppas bara jag kan sova ikväll, ska dricka varm choklad ikväll innan jag lägger mig, så jag blir varm i kroppen innan jag ska sova.

Nu ska jag sluta klaga, det snöar i alla fall ute och det är ganska mysigt, förutom att det är kallt, men ska avsluta med några bilder på hur det såg ut tidigare idag, dock så är det ännu mer snö ut nu.













tog dessa bilder för att visa Daniel innan jag for till stan, dock så tog batterierna slut så kunde inte ladda in dem förrän nu, men nu finns det en massa snö i Umeå också :P
ska fixa kaffe nu och värma mig, men alla ni som klickar sig in på min söta blogg får ha en fortsatt trevlig onsdag ^^,

/LotusBlomman <3 Daniel Olausson = 4ever
Sara | 2010-11-11 @ 11:21:45

Jo de har kommit mycke snö nu, men de är ganska mysigt med de med. Vi kanske kan göra snö lyktor på lördag. tycker de är så fint. Så får vi hoppas på en vit jul. Börjar få lite julstäming nu, få se hur länge de varar. Snart så ska man packa upp alla jul saker, få vad Ante tycker om de. Han gillar inte att he fram en massa julsaker


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0