Längtar som tusan till imorgon <3

Hej Hej alla ni som läser min blogg.

Snart blir det en lång och härlig tågresa till Gällivare och jag längtar som tusan, tåget går imorgon klockan 06:42 från Umeå, så det blir en tidig kväll och en väldigt tidig morgon. Idag ska jag ta bussen till Åsa och lämna söta Baileys ( min katt) som ska bo hos henne medans jag är i Gällivare och är med sötnosen. Så jag borde gå och duscha snart, då bussen går 13:42, vill gärna inte missa bussen, ska även ta upp kattburen snart, men ska bli spännande och se hur Baileys kommer tycka om att åka buss, hon har åkt bil och tåg, men aldrig buss. Men det ska nog gå bra ändå ^^,

Jag får se om jag kommer skriva något i bloggen under tiden jag befinner mig i Gällivare, kommer nog vilja umgås mycket med Daniel nu.

Ska börja gör ordning här hemma, för efter jag varit hos Åsa, blir det att packa allt och se till att jag inte glömmer något viktigt ^^,

/Lotus <3 Daniel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0