pärlplattor

Hej, tänkte bara lägga in bilder på 2 fina pärlplattor, en som Anna har gjort och en som jag har gjort.
Dock håller jag på med en ny som inte riktigt är klar än och Tina håller också på med en, men lägger in bilder på dem sen när de är färdiga.





Ha en fortsatt trevlig dag
/Lotus
Sara | 2010-11-03 @ 18:20:33

När ska Alva få sin? Funderar på att börja med att bygga pärlplattor med. det ser så himla kul ut, men få se om man har tid med de. Måste i alla fall börja göra vänskapsarmband igen. Gjorde så himla många då jag väntade Alva.

Emma | 2010-11-03 @ 19:06:04

Den är klar, jag måste bara skära till kartongen, sen vet jag inte hur jag ska få med den till er :D den är ganska stor. kram

Sara | 2010-11-05 @ 12:24:04

Ok, men vi kan fixa så att Ante hämtar dig nån dag =)

Emma | 2010-11-05 @ 13:06:08

jo vi får hitta någon dag som Ante kan komma förbi, för annars blir det svårt för mig att komma med den :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0