Söndagkväll och en kopp kaffe.

Hej Hej alla ni som läser min blogg.

Nu är helgen över och imorgon blir det skola igen och fortsätta med religionskunskapsuppgifterna, har två uppgifter som ska bli klar den här veckan och sen blir det prov, i fredags så gjorde jag nationella provet i matematik A och det känns som det har gått bra, men får se vad min lärare säger när han har rätat provet. Dock hoppas jag att jag klarade det den här gången.

I lördags for jag till Åsa och kom hem idag och det var en otrolig trevlig kväll, åt tacos och sen till filmen så hade vi grönsaksstavar med dipp ^^, och äppelcider, eller äppeldryck om man ska vara korrekt :P fotade även Åsa i lördags och har precis skickat bilder till henne,  Känner mig väldigt nöjd bilderna :) de blev riktigt fina.

Annars händer det inte så mycket, ska gå från datorn nu och ta en kopp kaffe och titta på medan Daniel och Göran spelar biljard och imorgon så ska jag förmodligen träffa Anna och Tindra efter jag suttit med skolan och känner mig nöjd och klar för dagen.



Ha en fortsatt trevlig kväll och vecka.

/Lotus

Sara | 2010-10-19 @ 06:59:41

Va fina bilderna var, vi måst hitta på nått nån dag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0