Är och hälsar på Sara, Ante och Alva <3

Sitter i soffan hos Sara,Ante och Alva. Har hjälpt dem att packa upp idag och det har gått riktigt bra.
har fått en riktigt god kopp kaffe och tar det lugnt. Fick även en väldigt god middag också.
De bor väldigt fint, fast just nu är det kartonger lite här och där. Det är bara synd att jag måste vara så
förkyld just nu>_< Imorgon så blir det att fixa till Alvas rum, så det kommer bli roligt att göra :)
Ska vara social med Sara nu och det blir förmodligen en till kopp kaffe.

Kommer sova här i natt, så Sara blir den som får sova bredvid en hostande Emma, min hals vill döda mig. Känns det som i alla fall, det gör jäkligt ont och bafucin mint hjälper inte till ett öre och jag glömde ta med min hostmedicin. Jag har i alla fal ipren som jag ska ta innan jag lägger mig. Hoppas jag mår bättre snart

Avslutar med några bilder på Alva och på den goda kopp kaffe som jag drack tidigare, koppen som är på bilden är Sara kopp :P






Ha en fortsatt trevlig fredag alla ni som råkar klicka in på min blogg.
/Lotus :D

Sara | 2010-09-15 @ 08:35:22

Dags att ni kom å drick go kaffe hos oss snart?

Emma | 2010-09-17 @ 19:44:53

Haha jo det börjar ju bli det, ska försöka komma förbi någon dag med Daniel.

Kommer du ha kalas när Alva fyller år ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0