We are star stuff which has taken its destiny into its own hands.

Hej hej :)

Sitter och tar en kort paus från skolan, känner att jag måste vila huvudet ett tag, det är mycket tänkande men det är en väldigt rolig kurs också, läst just nu Biologi A för fullt på distans via infokomp. Jag har lärt mig mycket och har mycket mer att lära mig, har bara gått 2 veckor, så har 7 veckor kvar av kursen :)
Det händer annars inte så mycket här, baileys springer omkring och busar och Spike ligger och snarkar i sängen. Min kära Daniel är ute på stan och fixar lite olika saker och han blir nog borta ett bra tag till. Ska börjar med maten om kanske 2 tinmar ^^, ska göra "Pastalåda med skinka och ost" så den ser jag fram emot, får bara hoppas att den är lika god som det låter.

Annars händer det inte så mycket på denna front, ska åka till Gällivare nästa vecka och blir där ett par dagar, imorgon så blir det tandläkare, så det blir att kliva upp tidigt imorgon >_< blää, men man kan inte göra så mycket. Sen på lördag ska jag på loppis med Sara och Anna och titta på barnkläder.

Tänkte bara lägga in en bild som jag tog för ett tag sen :)



Alla som läser ni får ha en fortsatt trevlig måndag, jag ska själv fixa en till kopp kaffe och fortsätta klura på skoluppgiferna jag har framför mig

/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0