Fredag och jag har tråkigt>_<

Hello alla som läser min fina blogg ^^,

Här sitter jag en än gång och skriver ett litet inlägg om mitt väldigt "roliga" liv, eller vad man nu ska kalla det.
Idag har det inte hänt så mycket, suttit och skrivit på skolarbetet och just nu har jag ganska tråkigt:/
Ska snart städa hela rummet, men Daniel ligger just nu och sover och jag ska låta han göra det en liten stund till. Tänkte sitta och kolla efter saker som jag kan göra i photopearls, men programmet vill inte funka>_< drygt.
Men det är inte så mycket att göra åt saken, har skickat ett mail till photopearls support och väntar just nu på att de ska svara på mitt mail och jag hoppas de kan hjälpa mig :)

Ja, snart är det helg och ikväll blir det nog att vara hos Kent och spela lite NHL, sen händer det nog inte så mycket. Kommer förmodligen bli en lugn helg. Då Daniel ska sitta med deklarationen, blir nog lite skola för min del. Det är som tur fint väder i Gällivare, solen skinner för fullt här utanför :) men snö är det en hel del kvar av här. Jag längtar nog lite hem till Umeå, där all snö är borta ^^, Men men vi åker förmodligen på onsdag eller torsdag, beroende på vad som händer, och till nästa helg så ska jag till Anna och Mattias, och umgås lite och ta en promenad med Anna och Tindra.

Och snart är det sommar, längtar redan. Då det är varmt och man kan sola och bada, men ska försöka träna lite inför sommaren. Så det kommer nog bli några promenader med Anna nu i Maj och kanske lite i Juni, beroende på vart jag kommer vara. Annars kan jag ta promenader här i Gällivare också.

Ne nu ska jag sluta svammla, speciellt då jag inte egentligen har något att skriva om, det händer inte så mycket här, jag sitter antingen med skolan, eller är inne på facebook eller så spelar jag Dragon Age, dock så har vi inget ljud till datorn, så det är inte så roligt att sitta och spela dataspel just nu, men ska spela lite mer när vi är hemma i Umeå igen :D saknar Spike och Bailey.

"Dock är detta inte en bild som jag tagit".

Men så fort jag fått en kamera, så ska jag ta kort och lägga in här på min blogg ^^, väntar på att Nikon ska komma med en ny model, jag har funderat på att köpa Nikon d700, men ska vänta, om det skulle komma en d800/d900 :)

 

Har en fortsatt bra dag och helg, alla ni som råkar klicka sig in på min blogg.



Älskar dig Daniel Olausson <3 Din föralltid.


Lotus

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0