Att fotografera spännande föremål

Ja, man kan säga att jag inte kommit så långt med skolan idag, känner mig inte så pepp på att sitta och läsa, fast det är jätteintressant. Jag måste bara vakna till lite och få tillbaka mitt humör, som jag hade imorse.
Fast hemma hos mamma och pappa så skrek alla och man fick huvudvärk när man väl klev upp, inte så super trevligt. Bloggen jag har kommer handla om mitt tråkiga liv och fotografering, jag har fotat sen jag träffade pojkvännen och det är snart 4 år, fick min första egna systemkamera för 2 år sen, om jag inte minns helt fel.
Jag tycker om att springa ut och fota allt som faller mig in, brukar ibland fota mina syskon också. Nu kan jag dock inte fota, då min kamera är i Gällivare, lånade ut den till Daniel, min kille. Men så fort jag har den i min hand, så ska jag ut och fota och sen kanske lägga upp någon fin höst bild här på bloggen. Men idag blir det en gammal bild som jag kommer att lägga upp, en av de bilder som jag är mest nöjd med, när det gäller porträttfota :P

Rebecca | 2009-09-22 @ 12:42:39

Hej! Det var ett tag sedan :)

Vad är det du säger, bor din karl i Gällivare? :)

Puss

Emma | 2009-09-22 @ 12:53:31

Hej :D

jo det var det absolut

haha nope han bor inte i Gällivare, han kommer därifrån. Han är på fotojobb i Gällivare just nu och är tillbaka på onsdag eller torsdag :P

Anna | 2009-09-22 @ 15:16:03

Snart blir de dagt att ta en ny bild på mig ju :O



Är inte lik mig där :P haha

fast vi får vänta tills efter jag har fött så slipper jag se så svullen ut ;) haha



kram älskade syster

Sara | 2009-09-23 @ 11:23:22

Tyckte du passa i rosa.



Du va som ett litet penntroll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0