Dagens första timmar

Ja, vad ska man säga, är hemma hos mig nu igen. Sovde hos mina föräldrar inatt. Skulle till tandläkaren idag klockan 8:30 och jag trodde de skulle rotfylla min tand, men det var som tur bara en undersökning. Hade gruvat mig hela veckan inför detta. Ikväll har jag bjudit in 2 till middag, mjölkstuvade makaroner, stekt korv och bacon. Jag borde egentligen börja med skolan nu, så jag hinner göra något innan de kommer hit. Ska fixa en till kopp kaffe. Mina katter blev överlyckliga när jag kom hem och börja springa efter mig och jamade. Såg även en kattunge när jag gick till tandläkaren och den hade en fläck under näsan.

Om 1 eller 2 dagar så kommer min sötnos tillbaka igen, har saknat han sjukt mycket, så det ska bli skönt att ha honom hemma snart igen. Det känns tomt i våran 140 säng nu :P Jag som är så liten, tar inte så stor plats i sängen. Ikväll blir det förmodligen film och kanske skriva lite mer i bloggen. Ikväll är det idol och jag ska väl försöka titta på det och sen ska jag även se Andra Avenyn som är på svt kl:21:00. Dock är jag lite besviken än så länge men det vänder väl snart.


Här sitter jag och svamlar för fullt, utan att inte ens ha någon aning om vad jag pratar om.

Idag så är tiden ute för min stora syster, hennes bebis kommer nog komma vilken dag som helst och snart blir jag moster, sen 2 månader senare ungefär, så blir jag moster igen, fast då är det min lilla syster som får barn. Det ska bli roligt att få hålla i bebisen i alla fall.



Ha en bra dag alla som råkar klicka sig in på min blogg

/Emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0