Första inlägget i min nya blogg :)

Japp, då har man fixat en helt egen blogg, dock så vet jag inte om jag kommer vara allt för flitig med att skapa inlägg och så vidare. Har faktiskt aldrig haft en blogg. Mitt liv är ganska tråkigt och det händer inte allt för mycket heller. Den här veckan så är jag ensam hemma med mina 2 katter, då pojkvännen är i Gällivare på fotojobb. Jag ska börja med Svenska uppgiften och ska förbi affären och handla lite mat inför ikväll. Att äta själv är det tråkigaste som finns. Ska till mor och far ikväll och sova där till imorgon. Tandläkare imorgon bitt 8:30. blää

Ska göra klar min rotfyllning, ser inte fram emot det i alla fall :/



Ha en forsatt trevlig dag alla som råkar klicka sig in på min fina blogg

/Emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0