Ska snart lägga mig i sängen och försöka sova :)

Hej hej :D så sitter man här igen och gör inte så mycket alls :P

Göran har varit här idag och spelat biljard med Daniel, själv var jag inte alls sugen på att spela och satt
själv vid datorn och klickade mig runt på facebook :P dock hände det inte så mycket där heller.

Idag har varit en ganska lång dag, jag följde med Daniel på ett fotojobb idag och var hans assistent och det
gick väldigt bra, imorgon blir det skola ungefär hela dagen och Jonas kommer förmodligen komma förbi imorgon också.

Och på fredag ska jag, Daniel och Jessica ut och fota lite med Studioblixtarna, dock vet jag inte vart
vi ska fara, för det är så blött och tråkigt ute just nu. Jag vet att vi ska till Kyrkan i alla fall och fota lite där :P
Ser fram emot det i alla fall väldigt mycket. Och på Lördag ska jag följa med Daniel till Vindeln, då han ska fota ett par som ska gifta sig, så jag ska försöka vara en så bra modell jag kan så han kan lära sig blixtarna och hur han ska ljussätta på bästa sätt ^^,

Ska klippa mig nån gång fram över men jag vet inte när och jag har väldigt svårt att välja, så ni som kollar får gärna säga vilken av de frisyrer jag lägger upp som ni tror skulle passa mig bäst :)

( 1 )



( 2 )



( 3 )



( 4 )




Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och trevlig vecka, för nu ska jag lägga mig och titta på Simpssons med sötnosen <3

/Lotus
Bina | 2010-04-08 @ 00:26:04

Åh! Om du ska klippa dig tror jag på 2,3 eller 4an. Helt säkert, så länge du skippar nr.1

Fast då är det nog inte jag som ska spana in dig.. Men GILLAR verkligen 3 och 4. Så du vet ^^



Får pricka in en fika så snart jag fått pengar, så bju ja på en kopp kaffe å nå gott!

Kram (:

Sara | 2010-04-08 @ 06:45:48

Jag tyck 2 eller 3, dom va snyggast & skulle pssa dig bäst. Jo skulle du eller Daniek kunna fotta Jag, Ante & Alva. ha tänk he in oss till BB bilderna innan de är försent. Kram

Emma | 2010-04-08 @ 16:30:38

Hej Sara och Bina :D

Daniel tyckte mest om nummer 2 :) och den är fin.

Så det kanske blir så jag klipper mig, en ganska enkel frisyr, men jag får se när det blir av, det är inte gratis att klippa sig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0