500 kr på proformat

Hej Hej,

Ville bara säga att jag äntligen vunnit något som jag har velat vinna, proformat hade en tävling på facebook där man skulle lämna in en bild på barn och kunna vinna ett presentkort hos dem på 500 kr och jag vann, det är helt sjukt roligt och nu väntar det bara att hitta den perfekta bilden till att göra en stor och snygg canvas som kan hänga på en vägg i min och Daniels lägenhet. Som tur har jag en del bilder som skulle funka som en tavla.

Tänkte lägga upp bilden som jag tävlade med här i min blogg och så får ni gärna skriva och säga vad ni tycker om denna bild. Det är min systers dotter som är på bilden och nyss har fyllt 1 år ^^,



nu ska jag ha en fortsatt trevlig dag, imorgon blir man ju 23, ska försöka skriva imorgon efter jag har bjudet Åsa och Niklas på tårta, måste förresten baka tårtbotten nu, gör det istället då jag har en massa ägg hemma som går ut på söndag.

/ Emma Norberg <3 Daniel Olausson = 4ever
Malin & Anton | 2010-11-12 @ 11:19:14

Oj grattis, vilket bra pris!

Andrea | 2010-11-12 @ 11:29:33

Hej! Allt bra? :)

Emma | 2010-11-12 @ 11:48:28

Malin & Anton - jo, nu ska man bara hitta en bra bild som passar som en tavla och som skulle vara snygg att ha på väggen.



Andrea - Jodå det är bara bra, ska fira min födelsedag idag med en vän, fyller år imorgon ^^,

dudå?

t | 2010-11-12 @ 12:53:52

Händer denna fredagen då? :)



Va gärna med i dagens blogg :)



Kramar

Emma | 2010-11-12 @ 14:07:05

Jadu, denna fredag ska en kompis komma och fira mig, fyller år imorgon, så ska äta middag och sen fara ut på krogen och ha en trevlig kväll ^^,

Daniel | 2010-11-14 @ 16:31:32

Hej sötnos!



Har just hunnit sätta mig ner vid datorn efter en riktigt trevlig och lagom lång dag bakom kameran vid workshopparna här uppe i ett småkyligt (runt -20 grader) Gällivare :)



Det är en kanonbild och du var utan tvekan väl värd att vinna PF:s tävling med den! Kick-ass med andra ord! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0