Tisdag och snart blir det att plugga matematik.

Hej hej, så sitter man här igen, dricker äppel jucie och ska snart börja med skolan idag.
Har vaknat för kanske 1 timme sen och har sedan dess druckit en kopp kaffe och just nu ett glas äppel jucie.
Snart börjar sömnadskursen och jag ser verkligen fram emot den otroligt mycket, kommer bli väldigt spännande och att få fara dit med Åsa ser jag ännu mer fram emot. Jag hoppas bara det löser sig ekonomiskt så jag kan gå till kursen. ska försöka sälja lite saker här hemma som vi inte längre behöver, och det är en jacka som är Daniels, som vi måste tvätta och sånt innan vi kan lägga ut på tradera. Ska även gå igenom min garderob och sånt och kolla om jag har något som jag inte längre använder. Lite pengar är ju alltid bra att få in. Så att man klarar sig.

Jag har faktiskt inget mer att skriva, så ska avsluta med några bilder på min fina svan med blommor i. Lovade Anna att ta kort på den, då hon hjälpte mig att välja blommor och sånt :)











Hoppas alla ni som läser mig blogg får en bra dag, fast att det är tråkigt väder ute :) det är bara att göra det bästa av dagen och bara göra det man måste göra.

/Lotus
Sara | 2010-09-15 @ 08:33:36

Va fina bilder, Jag tycker den första å dom 2 sista va snyggast, Skulle va snygg å ha som små tavlor.

Sakna dig



Ska fara på stan nån dag å köpa lite kläder, om du vill så kan du få vara mitt smakråd.

Emma | 2010-09-15 @ 15:00:27

Tack ^^, blev nöjd med bilderna. Jo de skulle faktiskt bli väldigt fina som tavlor.



Om jag har tid, så hänger jag gärna på som smakråd ^^, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0