Igår är en dag jag inte kommer glömma på ett tag :)

Hej Hej,

Nu är det ett tag sen jag skrev på min blogg, men det har varit mycket med skolan och just nu är jag och Daniel i Gällivare och fotar, dock är det kallt, -30 grader >_< men det är otroligt fint ute just nu och igår fick jag se hur vacker det var från himlen, då jag fick flyga luftballong för första gången ^^, en upplevelse som jag förmodligen aldrig kommer glömma bort. Det var en otroligt mysig känsla att bara sväva omkring där uppe och njuta och se hur alla andra ballonger svävade omkring ovanför Gällivare. Men tog även en massa kort och som jag är väldigt nöjd med och jag kommer att lägga upp några bilder från gårdagen :) så får ni andra se hur vackert det var och är just nu ^^, Luftballongerna ska flyga runt här i Gällivare till på torsdag, så det är lite roligt när det helt plötsligt kan dyka upp en luftballong på himlen, sen så landar dom lite här och där. Luftballongen jag var i hamnade på norrlandsflyg och där får man egentligen inte landa, men det gick bra. Sen har luftballonger hamnat lite var och där, då luften avgör vars de hamnar :P

Jag har inte så mycket mer att skriva, ska snart spela lite Dragon Age :D ett riktigt roligt spel.



























Bara titta och njuta, för det är en av de häftigaste upplevelser jag varit med om :D
trodde att jag knappt skulle våga hålla upp kameran och på morgonen var jag riktigt nervös, men när jag väl satt i ballongen och den började sväva upp så släppte det, och jag bara njöt av utsiktet och att det var en solig och fin dag var ju helt perfekt.

Ha en forsatt trevlig dag

/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0