Har just nu en hemsida där jag lägger upp mina bilder.

Hej till alla ni som läser min blogg och som undrar vart jag tagit vägen :)

Jag kände att jag vill göra en hemsida och har nu gjort det www.frökenemma.se och där lägger jag upp bilder och skriver inget där, då jag inte är så duktig på att skriva, glömmer bort det hela tiden.

Det har hänt en hel del, men igår hade jag och sötnosen en helt underbar alla hjärtans dag kväll, då vi först åt en mysig middag och sen gick vi på promenad och tittade på stjärnorna och norrskenet och sen gick vi in och drack en kopp te och sen tog vi kväll.

Jag har inte så mycket mer att skriva, så tänkte lägga in lite bilder som jag hunnit ta men inte lagt in på min blogg.


 

 

Hoppas ni som läser får en fortsatt trevlig dag ^^,

/Lotus

Emma | 2012-02-16 @ 14:01:10

Sjukt fina bilder!KRAM

Anonym | 2012-02-17 @ 09:45:14

Hur har du lärt dig fotografera så bra? :) Riktigt proffsiga bilder, jättefint! :)

Emma | 2012-02-22 @ 10:34:48

Hej, tack för de fina kommentarerna.



Man kan säga att jag lärt mig en del av min pojkvän som jobbar som fotograf och sen har jag lärt mig själv genom att testa mig fram och fotografera och försökt hitta min stil :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0