Torsdag och skola hela dagen :P nästan i alla fall.

Så sitter man vid den bärbara datorn som har hur skönt tangetbord som helst.
Ska sitta med skolan ungefär hela dagen, sen när den är klar så ska jag åka till mor och far.*
Vet dock inte vilken tid det blir, beror mest på hur bra jag jobbar idag. Idag ska Sara och Söta Alva fara till mamma och pappa, så kommer ta med mig kamera och kommer även hålla i henne, dock är det inte så länge sen jag såg henne sist, men ändå. Hon och Ante bor i åkullsjön, ungefär 7 mil från Umeå, så det är inte så ofta jag får träffa Sara och Alva ^^,

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen ska jag börja skriva på skolarbetet för fulla muggar här, ska försöka bli helt klar, så jag får en ledig födelsedag imorgon :D och sen på lördag ska jag på cafe station, träffa lite nya trevliga människor, känner att jag måste börja lära känna mer människor, :D

aja nu ska jag sluta tjata och göra det jag höll på med innan jag började skriva.

 

Ha en fortsatt trevlig dag, vi hörs kanske imorgon, beroende på om jag har tid att skriva något här.

 

/Lotus

TinaNorberg | 2009-12-18 @ 22:50:47

gud va fina bilder kommentera min blogg är du snäll tack har ju ny design jätte fin tycker jag pussar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0