Hemma igen då och har nyss suttit i photoshop och fixat lite bilder.

Hej igen alla, nu är jag hemma i Umeå igen.

Åkte till min syrra och hennes kille på onsdag kväll och kom hem igår och det har varit en väldigt lugn och rolig helg.
Vi gjorde inte så mycket, men jag fick ta hand om Alva, sen var vi på middag på fredan och på lördan var vi ute en stund och fotade. På lördan åt vi en jättegod skaldjurslasagne och ja vad mer ska man berätta. Jag kommer absolut komma dit igen och hälsa på, får hålla tummarna att vädret är bättre då. Det har snöat och regnat i åkullsjön :)

Här kommer i alla fall några bilder från helgens äventyr :)














Ha en fortsatt trevlig måndag och hoppas ni får en bra vecka.

/Lotus
Sara | 2009-10-26 @ 22:56:37

Jo du är så välkommen.

De va kul att ha dig här, jo skaldjurlasagnen va jäkligt go.

Vi kom att gö den snart igen.

Men när du kom nästa gång så få du beställa sol L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0