Idag är det fredag och en helg att se fram emot :)

Hej på er alla, här sitter jag nu igen. Har inte orkat eller kunnat skriva något inlägg här på bloggen på ett tag.
Daniel har pluggat och jag har hälsat på min syrra och hennes kille och deras nya tjej (Alva) som är hur söt som helst. Jag var där igår och hälsade på och passade på att ta lite kort, som jag ska lägga upp här lite längre ner. Det var väldigt roligt och jag hjälpte även Ante att skaffa Gmail, så jag lätt kan skicka bilder till dem.
Ska snart till dem och hälsa på över en helg, det kommer jag se emot otroligt mycket.

Men idag blir det att fira Daniel, han fyllde år igår. Och vi ska även bjuda en vän på middag här idag också.
Nu ska jag dricka min oboy dark och lyssna på musik. Ska skriva på kortet som jag ska ge Daniel och sen ska jag nog försöka ringa han och kolla när han tror att han kommer hem.

Ha en fortsatt bra dag :)

Här kommer några bilder på Alva <3

 

 

 

/Lotus

Åsa | 2009-10-07 @ 21:08:11

Vilka underbara bilder Emma! Den gröna är nog min favorit! ^^

Kramar /Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0