Första dagen i veckan och jag är moster :)

Jaha då sitter man här och måndagen börjar sakta men säkert, skolan första dag och som ofta är den segaste av dem alla :P Men men, jag ska alldeles strax börja kolla på skolan och se vad som ska göra denna vecka och hur jag ligger till och så vidare. Pojkvännen är på skolan och är hemma efter 12 nån gång och jag ska försöka hunnit en bit med skolan, innan han har kommit hem. Den här veckan kommer bli rolig, jag kommer se fram emot den i alla fall.

Och igår blev jag äntligen moster, då lilla alva äntligen ville komma ut till världen. Nu längtar jag tills jag får hålla i henne och få se hur söt och liten hon är, har fått en bild. Men vill ändå se henne snart i verkligheten. Ska kolla med Sara och Ante då jag kan komma till dem och vara där en helg. Jag hoppas snart i alla fall.


Men i veckan ska jag till tandläkaren>_< och det är faktiskt imorgon, bläää.
Men men sånt är livet, jag måste laga ett hål som jag fått i en tand, men det kommer bli bra. Ska bli skönt att få den fixat i alla fall.

Jag har inte så mycket mer att skriva, ska börja med skolan nu.

Ha det så bra alla och ha en fortsatt trevlig måndag.

/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0