Godnatt och sov gott alla ni som fortfarande är vakna.

Nu börjar jag bli trött och känner att jag faktiskt måste lägga mig och sova och invänta den nya dagen som sakta men säkert närmar mig med tickande steg. Jag har druckit läsk och ska borsta tänderna och hämta ett glas med vatten och kommer nog förmodligen titta lite på tv innan jag somnar och ha igång fläkten. Det är så sjukt varmt i den här lägenheten, fast idag har det varit rätt behagligt här inne, som är väldigt ovanligt.

Jag hoppas ni alla haft en underbar dag och får en fortsatt underbar kväll/natt att se fram emot.

För nu ska Lotus drömma magiska drömmar. Mina katter har redan lagt sig för att sova och en av dem ligger bredvid mig vid datorn och är helt borta, hon sover för fullt och min andra katt ligger i sängen och sover :)


/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0