Tisdag kväll och här sitter jag och dricker läsk

Jaha, då har ännu en dag gått och snart ska man lägga sig i sängen och invänta den nya dagen (onsdag).
Idag var jag hos tandläkaren, och ja det gick ju förväntat bra. Sen har jag suttit med skolan och efter det så städade jag hela lägenheten, så nu luktar det gott här och golvet är rent^^,
Hade 2 vänner hos mig idag, jag bjöd på mjölkstuvade makaroner, stekt korv och bacon. Det var väldigt gott. Sen spelade vi biljard en stund och det var också väldigt roligt, har köpt ett nytt snookerbord med sötnosen och det är hur snyggt som helst, men fortfarande svårt att göra bollar :P

Sen så ringde jag Daniel och efter det samtalet så gick jag till ica och handlade godis,läsk och mat till imorgon och såklart snabbkaffe. På affären ringde sötnosen igen och jag blev överlycklig, råkade tappa mobilen i korgen.

Men när väl ica var avklarat så la jag mig i sängen och tjockade mig med läsk och godis och tittade på idol, som jag sällan tittar på, men hade inte så mycket annat att göra och sen såg jag Andra Avenyn, som var det bästa avsnittet hittills av de tre som har gått, så jag har haft en lugn och trevlig kväll här i min lya.

Och det bästa av allt, imorgon kommer han hem och jag längtar så sjukt mycket. Veckan har verkligen gått fort, men imorgon är det onsdag. Som tur för jag har en skoluppgift kvar att göra klart så.

Bredvid mig ligger baileys (min katt) och sover, hon är så söt. När jag tittar på tv, så låg spike ( min andra katt) och sov på min mage och myste för fullt. Så jag är i alla fall inte helt ensam hemma i alla fall.

Gammal bild på mig, från 2006, när jag hade mitt fina rosa fluffiga hår och jag försökte lära mig spela guitar.


Hoppas alla haft en underbar tisdag och att ni får en fortsatt trevlig kväll och att morgondagen blir lika bra eller till och med bättre, för mig kommer den bli bättre, då sötnosen kommer hem igen.

/Lotus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0