Torsdag och ska snart börja med skolarbetet för idag.

Så sitter man här än en gång och har egentligen inte så mycket att berätta, det har inte hänt allt för mycket på min front, kan man som säga. Men det har hänt lite i alla fall. Jag har nyss börjat med en ny kurs, historia A. Som är väldigt spännande och man lär sig väldigt mycket också och får en förståelse varför vårat samhälle ser ut som det gör. Så jag har en hel del att göra och skriva och ja sånna saker. Men som tur så är det väldigt roligt och det som gör att det känns också bra, är att våren äntligen är påväg och snön smällter och solen börjar titta fram mer och man börjar få mer energi :) det är en underbar känsla. Just nu längtar jag till sommaren, så jag kan bada ^^, jag hållar tummarna att den här sommaren blir bättre än förra, då badade jag inte alls. på grund av att det var så kallt :/

innan jag ens ska sätta igång med skolan, så ska jag nog spela lite borderlands, innan Daniel kommer hem från skolan. Det är ett helt sjukt underbart spel och man fastnar verkligen när man spelar, man vill inte sluta helt enkelt ^^,

Så nu blir det spel en stund och sen 100% skola och förmodligen lite kaffe till också. så ni får ha en fortsatt trevlig torsdag.


En bild som Daniel tog på mig får ett tag sen :)

 

/Lotus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0