Tisdag och snart julafton :)

Shit va tiden går fort, känns som det nyss var min födelsedag och jag fyller år i början av november, det bara försvann alla dagarna tills nu och på fredag är det julafton. Jag vet inte riktigt, men i år har jag inte riktigt någon julkänsla alls, det har bara gått så himla fort, så man har inte riktigt hunnit reagera alls. Jag ska idag sitta och göra klart alla skoluppgifter som ska in så jag imorgon inte behöver stressa på stan när jag ska inhandla det sista inför julafton.

Sen imorse så skulle det vara månförmörkelse, som jag såg fram emot att få se, men det var så mycket moln på himlen så man såg inte ens månen>_< så var lite irriterad imorse när jag vaknade av väckarklockan och ser fram emot att få se hur vackert det skulle vara och när jag tittar ut så ser man ingeting >_< men men sånt är livet, jag kommer ha fler chanser i framtiden att få se en månförmörkelse :P

Annars så händer det inte så mycket här hemma hos mig, just nu är det bara jag och katterna som är hemma, imorgon kommer Daniel hem igen, så då ska jag krama honom hur mycket som helst, men som tur har jag baileys och spike, imorse låg dom båda i sängen med mig och sov, så det var mysigt ^^.

Nu ska jag fixa kaffe och börja med skolan, kommer sitta hela dagen idag, kommer säkert ta någon paus och spela titan quest, har börjat komma ikapp Daniel nu :)

Avslutar med två bilder som förmedlar julkänsla, två gamla bilder som jag tog hos mor och far för några år sen.





God Jul och Gott Nytt År
Önskar
Lotus <3

Sara | 2010-12-21 @ 17:10:37

Näe jag har ingen julkänsla heller, vill försöka hitta den man hade då man var yngre. Mins när man räknade ner dagarna till jul. Men nu så är den borta. Det blir nog som förra året. Det blir jul, man äter mat öppnar julklappar, ser på kalle & sen far man hem å går till sängs

Sanne | 2010-12-22 @ 23:50:52

Hej emma, vad kul att du hittade till min blogg haha ;) Ja, jag blir så jävla förbannad när jag får veta hur fan dom håller på osv.. gör mig ledsen att veta att hon måste stå ut med det. Hoppas allt är bra med dig :) God Jul och Gott nytt år om vi inte hinner ses!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0