Världscupen och tomtespelen, en massa fina bilder helt enkelt ^^,

Hej hej,

Nu är det onsdag och jag packar för fullt här, imorgon blir det att åka hem till Umeå ^^,
ser fram emot det, speciellt då jag ska fira Bina på fredagen :)

tänkte i alla fall lägga in lite bilder från både världscupen 2010 och tomtespelen, så det är bara att titta och njuta och lämna gärna en kommentar om du/ni vill det :) jag blir bara glad.









































Nu ska jag fara och köpa en hamburgare åt Daniel och sen blir det att fortsätta med packningen, men ni får ha en fortsatt trevlig onsdag.

/Lotus <3 Daniel :D
Sara | 2010-12-01 @ 22:34:54

Jag gillar korten på alla tomtar & kortet med mamman å barnet. Gu vi måste ta fina snö bilder på kusinerna snart

Emma | 2010-12-01 @ 23:58:34

Hej :D



tack så mycket, det tycker jag absolut, vi får planera in en heldag med bus och fika ^^, varm choklad och mackar :)

Anna H | 2010-12-12 @ 20:45:50

Hej!

Det här är ju bara för skoj. Det är vi som har bokat er för fotograferingen på nyårsafton. Nu när jag gick in här och tittade på era bilder så ser jag att det är ni som har fotat min dotter (bilden där hon och hennes kusin kastar snö på varandra). Vilket sammanträffande :)



Mvh Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0