Hej hela världen och alla som råkar klicka sig in på min söta blogg

Hej alla och godkväll, borde egentligen börja bege mig till sängen för att sova, men sängen är så tom när Daniel inte här hemma här med mig, men som tur går tiden fort när man väl har somnat. Den här veckan har det inte hänt så jätte mycket men lite har hänt, i Söndags så åkte Daniel till Gällivare så sen tog jag resten av den dagen ledig och laddade inför skolveckan, i måndags så var jag och handlade med mor och far och sen fikade jag med en gammal vän och det var trevligt, förrutom att jag blev besviken på chokladen jag köpte på smäck, blir aldrig den igen eller det fikat :P sen var det skola för resten av dagen, sen vid 6 tiden så åkte jag till mor och far, då min syrra Sara var där med sin Alva, som har blivit hur stor som helst nu :)

Sen idag så har jag först och främst suttit med skolan och efter det for jag till tandläkaren och fixade en lagning som hade gått sönder och det blev jättedyrt, det blev dyrare än vad jag hade förväntat mig, men sånt är livet, det är dyrt att gå till tandläkaren, sen har det inte hänt så mycket idag, tagit det lugnt och varit hos mor och far och nu är jag hemma och pratar med Åsa lite och ska snart lägga mig i sängen och försöka sova.

Imorgon blir det skola för hela slanten, så kommer nog kliva upp vid 9, äta lite fruktsoppa och ta en kopp kaffe, sen så kommer Jonas och ska göra Tacopaj med mig, jag hoppas den blir super god. Det ska ialla fall bli roligt att få laga mat med någon ^^, men det blir nog jag som gör pajen och Jonas som tar hand om diksen :P

Sen har jag en konserd att se fram emot på fredag, så det kommer bli väldigt roligt, hoppas jag hunnit med allt jag ska göra i matten till på fredag :P

Men mest av allt så längtar jag tills Daniel kommer hem, så jag kan krama om honom och ge honom tusen pussar, och så väntar en överraskning här hemma på honom :D har inte köpt den ännu, men ska köpa den på fredag :D Men jag har inte bestämt vad det är ännu, men det spelar inte så stor roll, och om du skulle läsa detta sötis, så gör det inget. För du vet ändå inte vad du ska få av mig ^^, jag tror eller jag vet i alla fall att du kommer att tycka om den.

Ja vad mer ska man säga, det är läggdags och jag börjar bli ganska trött här, så det är nog tags att hoppa ner i sängen och krypa ner under täcket, fick nyss ett sms av Daniel och ska svara på det innan jag läggar mig ^^,

Hoppas alla ni som läser haft en bra dag ni med och så skriver jag här igen, om några dagar eller veckor, beroende på vad som händer och när jag får lust att skriva igen.

Tänkte i alla fall avsluta med en söt bild som är tillängad till Daniel :)

/Lotus




Sara | 2010-02-24 @ 23:06:15

hej syster!

Kul att du ha skrivit nått i din blogg :P Jo visst har hon, men större kom hon att bli. Jo är de du som är på bilden ?:D

Kramar Sara



Håll tummen att vi får en lya i stan snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0