Torsdag och försöker lösa en massa krångliga mattematiska tal.

Så sitter man här igen, fast nu är jag äntligen i Gällivare, snacka om att Daniel blev överraskad och glad när jag kom i tisdags :D det känns bra att vara här och vi blir här förmodligen till söndag eller måndag, beroende på hur Daniels förskyldning blir senare i veckan, just nu sitter jag här och tar en kort paus i skolan, Daniel är och fotar några hundraåringar som fyller år :) så väntar på att han ska komma hem och göra mig sällskap här :) Igår kom Marcus Hellner hem till Gällivare och visade stolt upp sina Os guldmedaljer, det var ganska mycket folk och speciellt från media, så jag hamnade lite på nyheterna på tv4 :P fast det var bara en kort stund. Jag skakade i alla fall hand med Marcus och sa grattis till hans OS guld, sen på fredag ska de ha något speciellt för honom, så Daniel ska fota när han äter på fjällnäs, får se om jag ens får följa med dit, jag hoppas det i alla fall, men om det inte skulle gå så skulle det inte vara hela världen heller:P men vi får se hur det blir imorgon ^^, ja vad mer ska man säga, det är otroligt vackert här i Gällivare, och jag som vill börja åka längdskidor, som är svårt i Umeå, då det inte finns något skidspår i närheten, medan här så är skidspåren utanför dörren, typ. Så jag förstår varför alla skidåkare bor här uppe.

Ja jag har inte så mycket mer att berätta egentligen, tänkte avsluta med en bild på Hellner som Daniel tog i tisdags :D

En riktigt fin bild ^^,

 

Ha en fortsatt bra eftermiddag, kommer förmodligen inte skriva här förrän jag kommit hem till Umeå, men till dess får ni ha det så bra i Umeå eller vart ni befinner er :D

/Lotus

Sara | 2010-03-04 @ 15:53:29

Jo kan förstå att de är fint där, hur kallt är det?

Här är de -1,3 å så ha de slutat snöa. Alva ligger ute i vagnen & sover. Fin bild, undrar om meddaljen va god :) Du få ha de så bra, om du får tråkigt så kan du skcika hemnr så kan jag ringa dig. Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0