Söndag och jag har rensat lite i mina bilder.

Hej hej :D

Så sitter jag här ännu en gång och idag tänkte jag inte skriva så mycket alls, igår var jag ute och fotade lite med macrot och tänkte mest lägga ut några bilder som jag blev nöjdast med från igår :D så det är väl bara titta och njuta eller vad man brukar säga ^^,



























Tänk att våren äntligen har kommit och snart så kommer löven på träden och det blir varmare :D

/Lotus
Sara | 2010-05-13 @ 06:47:29

Snygga bilder syster. Jo vi hra löst pubafton, vi ska inte gå dit alls. Vi kom på att vi inte har råd eller årkar fa dit så. Men vi ska väll planera att du ska hit nån helg, nu är de ju så bra väder så. Kram Sara & Alva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0