"Livet är som en chokladask. Du vet aldrig vad du får."

Hej hej,

Så sitter man här ännu en gång och ska snart bege mig ner till tvättstugan och fortsätta med att tvätta kläder och lakan.
Kommer bli skönt att få rena sänglakan ^^, och de blir så mjuka och helt utan katthår ett par timmar :P Men det blir även skolarbete idag mellan tvättstugan, men jag får helt enkelt gå upp och ner, det är ju värt när man får rena kläder :P

Annars händer det inte så mycket idag, ska antingen göra köttfärssås eller lasagne ikväll, ska kolla vad Daniel är mest sugen på och vad jag orkar göra också.

Tänkte fråga om råd, tänkte klippa mig kort och har tittat på 2 olika frisyer och tänkte kolla vilken ni tycker skulle passa mig bäst.





Har dock funderat på att kanske klippa mig ännu kortare och har då funderat på en skådespelare som hade kort hår i en av de bästa filmerna som finns och det skulle vara skönt att få riktigt kort hår igen men inte bara att man tar med trimmern, utan låta en frisör sköta detta, ska fundera och sen blir det att boka tid hos frisören:P

Men här kommer två bilder på hur jag förmodligen kommer klippa mig.






ska ta tvättstugan nu men ni alla som läser min blogg får ha en fortsatt trevlig dag

/Lotus
Tina | 2011-02-02 @ 19:26:14

den första va as cool.

Du skulle bli jätte fin i den dom andra också:P

men kolla min kompis blogg klaras hon har klippt kort jätte snyggt www.klaraannells.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0