ny vecka och Biologi A att plugga :)

Hej Hej :)

Sitter just nu och tar en kort paus från skolarbetet, det kommer bli roligt att få lära sig om naturen och såna saker :)
Jag tror att Biologi A kursen kommer vara en riktigt spännande och rolig kurs, ser fram emot att få lära mig en massa saker om hur jorden funkar och så vidare. Jag tror att tiden kommer gå fort och snart blir det varmare ute och man kan börja fara ut och göra saker ute, för just nu är det alldeles för kallt för att ens gå ut >_< usch och blä.

Annars händer det inte så mycket här, utan jag ska börja med skolarbetet nu och se vad för uppgifter som ska in och hur jag ska planera denna vecka och så vidare. Sen ska jag fara och köpa blommor och sånt till en undersökning som jag ska fixa till biologi kursen :)

Jag har inte så mycket mer att skriva just nu, jag lovar att jag ska försöka skriva i min blogg oftare, så ni har lite mer att att läsa, fast det händer inte så mycket :)

/Lotus
Sara | 2011-01-18 @ 06:30:34

Glöm inte att du va & hälsa på Alva en dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0