Vill bli frisk, >_< Nuu, börjar bli less på att min röst är helt borta.

Hej hej,

Var ett tag sen jag skrev i min blogg, har varit så mycket på sistonde bara, var nyss i Gällivare och fotade ett bröllop och tänkte ta och umgås med vänner när jag kom tillbaka till Umeå, men blev sjuk och på fredagsmorgonen så vaknade jag och upptäckte att jag inte längre hade något röst och så har det varit sen dess, ganska irriterande att inte kunna prata och säga om man vill något, jag får nicka och skaka på huvudet. Sen gör det så förbaskat ont att svälja också, just nu försöker jag få i mig blåbärskräm, det går sakta men bra, sen så måste jag ta alvedon och Ipren i alla fall 2 gånger per dag >_< annars får jag ingen nattsömn.

Jag hatar verkligen att vara sjuk, speciellt nu när jag är ledig till den 17, men jag hoppas jag är frisk till helgen, så jag kan umgås med söta Tina och fara ut och dricka varm choklad och åka slalom, det ser jag fram emot, får bara hoppas att det som satt sig på mina stämband bara vill försvinna innan dess. Annars mår jag ganska bra, jag får inte anstränga mig, för då blir jag helt slut i kroppen, men går bara till ica någon sväng, sen blir det mest i sängen för min del.

Ska äta upp min kräm och sen fixa te med honung ^^,

/Lotus :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0